Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2013 03:48 - Пей,сърце - събота е...
Автор: tsanynka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6654 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 21.04.2013 03:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
*
*
*


Има песен за събота,късен следобед...

http://www.youtube.com/watch?v=9YJd0tvqUks

СЪБОТА,КЪСЕН СЛЕДОБЕД
Вторник, четвъртък - нищо, облаци плътни и купести,
с хладни и влажни очища
гледат как върша глупости.
Нощ срещу събота - чудно,
превърташ си цялата седмица,
превърташ си пулсът луднал -
под марша на дните пленници.

Събота, събота, събота,
събота късен следобед -
малко вали, но приятно.
Само в пустинята Гоби,
само в пустинята Гоби
имаме вечно лято.

Събота, събота вечер -
какво - пак телевизия.
Улиците съблечени -
от чужди рокли и ризи.
Десет, дванайсет - нищо,
пулсът назад превъртам.
Не мога да ви опиша -
неделя, вторник, четвъртък.

Събота, събота, събота,
събота късен следобед -
малко вали, но приятно.
Само в пустинята Гоби,
само в пустинята Гоби
имаме вечно лято.

***
Има песен за събота вечер...

.http://www.youtube.com/watch?v=Sx1NATGAtyo

СЪБОТА ВЕЧЕР 

музика: Йосиф Цанков, текст: Димитър Василев,
изпълнява Лили Иванова


Софийски кестени , о Вие
шумите с обещаващ зов
и ваш`та млада сянка крие
съня на моята любов.

Но идва съботната вечер
и вий разтваряте листа
и гръмва, гръмва не далече
по улиците радостта.

Събота, събота вечер

толкова чакам те аз.
С ритъма жив и сърдечен,
ти ме отнасяш далече
във най-щастливия час.

Събота, събота вечер
празник на мойта любов.
Събота , събота вечер -
ще танцувам, ще пея
във тоя свят чуден и нов.

Тук пламват неони,
там грейват ярки звезди,
от земята до небето
всичко диша със пълни гърди.

***

Има песен за събота през нощта...

http://www.youtube.com/watch?v=Dg31YHch4hw


СЪБОТА СРЕЩУ НЕДЕЛЯ 

музика: Димитър Вълчев, текст: Димитър Керелезов,
изпълнява Бисер Киров

Сам,сам,пак съм сам
събота срещу неделя...

Смеят се дърветата
по самотния ми път,
смеят се,проклетите,
вместо да ме утешат.

Сам,сам,пак съм сам
събота срещу неделя.

Вятърът,безумният,
до самите ми уши
съска остроумия,
вместо да ме утеши.

Сам,сам,пак съм сам
събота срещу неделя.

И луната ,близката,
дето векове тъжи,
весело изкиска се,
вместо да ме утеши...

Сам,сам,пак съм сам
събота срещу неделя...

***


А защо няма песен за събота сутрин?image


 









Гласувай:
6



1. tikoev - Охо, кого виждам. . . Кисел Биров! ...
21.04.2013 12:54
Охо, кого виждам...Кисел Биров! :))
цитирай
2. tsanynka - Хахаха...
21.04.2013 20:01
Така ли му е партизанското име? :)))
цитирай
3. mariniki - аз го познавам като Бекир Кадиров...
22.04.2013 21:29
а песента му е разкошна, благодаря ти...
че ми я припомни...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tsanynka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1669420
Постинги: 285
Коментари: 1320
Гласове: 6810
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031