Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2013 22:30 - 135 години на Шипка е спокойно...
Автор: tsanynka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4486 Коментари: 8 Гласове:
17

Последна промяна: 05.03.2013 17:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
И аз съм българче!
Макар, че
в Мадрид родих се и живея,
а баба, щом ме гушне, плаче,
защото виждаме се с нея
веднъж в годината, през август,
със внуците на шест етажа-
от Солун, Рим, Мадрид, Чикаго,
от Сидни има в блока даже...
Бледнеят всички карнавали
пред тази наша пъстреница.
Но дядото на Джон с кавала
щом почне в двора ръченица,
подскачаме край него лудо,
душата знае ритъм, стъпки.
И всяко лято става чудо,
и все ни сбира тази тръпка.
Българийо! Недей да плачеш
за внучето на твойто племе!
И аз съм българче!
Макар, че
родих се във разделно време.

Петя Божилова

  image


БЪЛГАРИЯ

До днес не съм ти казвал… А много те обичам.

И въпреки… Безкрайно… От малък… Все така…

И точно за това, че паднала си ничком.

И тялото ти тъпчат чуждите крака.

Не се отчайвай, моя! Усмихвай се, прекрасна.

Единствена за мене. Мой смисъл. Мой живот.

Звездата още свети… Виж… Горе… Не угасна.

Вдигни се… Изправи се… Измъчен мой народ.

Все някога ще дойде за теб по-друго време.

Било е и по-тежко… Болеше… Издържа.

Кой знамето ти славно могъл би да отнеме.

Кой името ти древно затрупал би с лъжа.

Неповторима моя… Недей да се страхуваш…

И семена и кости погребани са тук.

Отново ще поникнеш… И все ще съществуваш…

Във малката ми внучка и малкия ми внук.

Недялко Йорданов



  и 
image
 
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.424103517675524.1073741827.180523642033514&type=1


И две чудесни новини и повод за гордост :

Нови шест медала за българската художествена гимнастика от турнира Grand Prix Москва ! Два сребърни (на бухалки и лента) и два бронзови (на обръч и топка) за Силвия Митева и два бронзови медала за ансамбъла ! Четвърто място за ансамбъл девойки ! Трето място в многобоя на съпътстващият турнир на Кристина Ташева,и втори резултат в многобоя на Анастасия Кисе,която игра извън класирането ! Блестящ старт с общо 8 медала ! Какъв по-прекрасен подарък на днешният, светъл празник за всички българи...
image


Тезджан Наимова спечели европейската титла в бягането на 60 метра от шампионата на закрито в Гьотеборг. 25-годишната българка измина дистанцията за 7,10 секунди, като постигна личен рекорд и записа най-големия успех в своята кариера.
Наимова донесе 28-и златен медал за България от европейско първенство в зала и първо отличие от Мадрид през 2005 г.

image
Браво ,момичета!Браво,треньори!
Все още има кой да ни измива очите пред света!



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tsanynka - Честит празник,приятели!
03.03.2013 22:36
Извинявам се за неугледния вид на постинга,но имам някакъв проблем при публикуване,не мога да използвам различните опции(за шрифт,размер,цвят и т.н.)

ПОЗДРАВИ И ДАНО ДА ИЗГРЕЕ СЛЪНЦЕ НАД ЗЕМЯТА БЪЛГАРСКА!
цитирай
2. alexs - Дано! Много си е хбав постинга и ...
03.03.2013 22:38
Дано!
Много си е хбав постинга и честит празник! :)
цитирай
3. etyna - Чудесен постинг, Цани!
03.03.2013 23:19
Честит празник!
цитирай
4. vilish - Честит празник!
03.03.2013 23:34
"Неповторима моя… Недей да се страхуваш…
И семена и кости погребани са тук.
Отново ще поникнеш… И все ще съществуваш…
Във малката ми внучка и малкия ми внук. " !!!

Поздравление за постинга! :)
цитирай
5. tsanynka - Благодаря ви,alexs ,etyna,vilish!!!
04.03.2013 00:24
Още веднъж-честит празник!И дано е съвсем близко времето,когато надеждите,в които минаха най-хубавите ми години,най-после се осъществят...Не искам и младостта на децата ми да премине в напразни очаквания...

Здраве и много късмет!
цитирай
6. tota - Ех, Цанинка да четеш и да плачеш...
04.03.2013 17:42
В това разделно време ...да викат гласчетата: "И аз съм българче!!

Жива и здрава да си!! Поздрави на всички българи!
цитирай
7. ckarlet - И аз ще кажа браво на момичета! Браво ...
06.03.2013 19:16
И аз ще кажа браво на момичета! Браво и на треньорите! Още по-големи успехи пожелавам!
цитирай
8. mariniki - светло е при теб...
07.03.2013 10:12
и ми даде много поводи за радост и оптимизъм...
поздравявам те, мила Цаня..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tsanynka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1669180
Постинги: 285
Коментари: 1320
Гласове: 6810
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031