Постинг
11.09.2018 10:34 -
Живот, образование и вяра
Автор: lastinline
Категория: Други
Прочетен: 606 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 11.09.2018 11:21
Прочетен: 606 Коментари: 0 Гласове:
2
Последна промяна: 11.09.2018 11:21
Образованието е важно. Но колко е важно, до каква степен може да се образова човек? До каква степен е нужно?
---
Скромното ми мнение
Ако човек е необразован, има голяма вероятност да бъде абсолютна жертва на системата. През голямата част от живота си.
Ако е свръхобразован пък е голяма вероятността да бъде слуга на системата. Неусетно да се превърне в такъв.
Най-добре може би е златната среда. А ако човек има вяра и Божият Дух е в него, тогава в каквато и позиция да е, той е Божие дете и Божи сънаследник с Христа. Което е най-важното.
Имайте вяра и не се страхувайте.
Имайте и чиста съвест за да имате спокоен сън, което е признак за здраве на духа и на тялото.
Имайте радост в себе си, защото Бог прави много повече отколкото искаме или мислим.
Божията благодат да бъде с народа ни!
Амин!
G M T
Text-to-speech function is limited to 200 characters
G
M
T
Text-to-speech function is limited to 200 characters
---
Скромното ми мнение
Ако човек е необразован, има голяма вероятност да бъде абсолютна жертва на системата. През голямата част от живота си.
Ако е свръхобразован пък е голяма вероятността да бъде слуга на системата. Неусетно да се превърне в такъв.
Най-добре може би е златната среда. А ако човек има вяра и Божият Дух е в него, тогава в каквато и позиция да е, той е Божие дете и Божи сънаследник с Христа. Което е най-важното.
Имайте вяра и не се страхувайте.
Имайте и чиста съвест за да имате спокоен сън, което е признак за здраве на духа и на тялото.
Имайте радост в себе си, защото Бог прави много повече отколкото искаме или мислим.
Божията благодат да бъде с народа ни!
Амин!
G M T
Detect language Afrikaans Albanian Amharic Arabic Armenian Azerbaijani Basque Belarusian Bengali Bosnian Bulgarian Catalan Cebuano Chichewa Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Corsican Croatian Czech Danish Dutch English Esperanto Estonian Filipino Finnish French Frisian Galician Georgian German Greek Gujarati Haitian Creole Hausa Hawaiian Hebrew Hindi Hmong Hungarian Icelandic Igbo Indonesian Irish Italian Japanese Javanese Kannada Kazakh Khmer Korean Kurdish Kyrgyz Lao Latin Latvian Lithuanian Luxembourgish Macedonian Malagasy Malay Malayalam Maltese Maori Marathi Mongolian Myanmar (Burmese) Nepali Norwegian Pashto Persian Polish Portuguese Punjabi Romanian Russian Samoan Scots Gaelic Serbian Sesotho Shona Sindhi Sinhala Slovak Slovenian Somali Spanish Sundanese Swahili Swedish Tajik Tamil Telugu Thai Turkish Ukrainian Urdu Uzbek Vietnamese Welsh Xhosa Yiddish Yoruba Zulu | Afrikaans Albanian Amharic Arabic Armenian Azerbaijani Basque Belarusian Bengali Bosnian Bulgarian Catalan Cebuano Chichewa Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Corsican Croatian Czech Danish Dutch English Esperanto Estonian Filipino Finnish French Frisian Galician Georgian German Greek Gujarati Haitian Creole Hausa Hawaiian Hebrew Hindi Hmong Hungarian Icelandic Igbo Indonesian Irish Italian Japanese Javanese Kannada Kazakh Khmer Korean Kurdish Kyrgyz Lao Latin Latvian Lithuanian Luxembourgish Macedonian Malagasy Malay Malayalam Maltese Maori Marathi Mongolian Myanmar (Burmese) Nepali Norwegian Pashto Persian Polish Portuguese Punjabi Romanian Russian Samoan Scots Gaelic Serbian Sesotho Shona Sindhi Sinhala Slovak Slovenian Somali Spanish Sundanese Swahili Swedish Tajik Tamil Telugu Thai Turkish Ukrainian Urdu Uzbek Vietnamese Welsh Xhosa Yiddish Yoruba Zulu |
Options : History : Feedback : Donate | Close |
Detect language Afrikaans Albanian Amharic Arabic Armenian Azerbaijani Basque Belarusian Bengali Bosnian Bulgarian Catalan Cebuano Chichewa Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Corsican Croatian Czech Danish Dutch English Esperanto Estonian Filipino Finnish French Frisian Galician Georgian German Greek Gujarati Haitian Creole Hausa Hawaiian Hebrew Hindi Hmong Hungarian Icelandic Igbo Indonesian Irish Italian Japanese Javanese Kannada Kazakh Khmer Korean Kurdish Kyrgyz Lao Latin Latvian Lithuanian Luxembourgish Macedonian Malagasy Malay Malayalam Maltese Maori Marathi Mongolian Myanmar (Burmese) Nepali Norwegian Pashto Persian Polish Portuguese Punjabi Romanian Russian Samoan Scots Gaelic Serbian Sesotho Shona Sindhi Sinhala Slovak Slovenian Somali Spanish Sundanese Swahili Swedish Tajik Tamil Telugu Thai Turkish Ukrainian Urdu Uzbek Vietnamese Welsh Xhosa Yiddish Yoruba Zulu | Afrikaans Albanian Amharic Arabic Armenian Azerbaijani Basque Belarusian Bengali Bosnian Bulgarian Catalan Cebuano Chichewa Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Corsican Croatian Czech Danish Dutch English Esperanto Estonian Filipino Finnish French Frisian Galician Georgian German Greek Gujarati Haitian Creole Hausa Hawaiian Hebrew Hindi Hmong Hungarian Icelandic Igbo Indonesian Irish Italian Japanese Javanese Kannada Kazakh Khmer Korean Kurdish Kyrgyz Lao Latin Latvian Lithuanian Luxembourgish Macedonian Malagasy Malay Malayalam Maltese Maori Marathi Mongolian Myanmar (Burmese) Nepali Norwegian Pashto Persian Polish Portuguese Punjabi Romanian Russian Samoan Scots Gaelic Serbian Sesotho Shona Sindhi Sinhala Slovak Slovenian Somali Spanish Sundanese Swahili Swedish Tajik Tamil Telugu Thai Turkish Ukrainian Urdu Uzbek Vietnamese Welsh Xhosa Yiddish Yoruba Zulu |
Options : History : Feedback : Donate | Close |
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 929
Блогрол